Volvo Cars, yeni pazarlama kanallarının gelişmesi, değişen tüketim alışkanlıkları, teknolojik gelişim ve rekabeti gözeterek, yeni bir pazarlama stratejisini hayata geçirecek.
Online satış, endüstri lideri araç konfigüratörü, öncü web sitesi ve otomobil fuarlarına katılım bunlardan önce çıkanlar. Volvo Car Turkey Pazarlama ve PR Direktörü Ebru Ekşi Akınoğlu global kararla ilgili olarak, “2014’ün başından bu yana odaklandığımız müşteri sadakati konusunu pekiştirmesini hedefleyerek aldığımız kararların odağında Volvo otomobil kullanıcıları yer alıyor. Volvo Cars’ın yeni pazarlama stratejisi bire bir markanın deneyimletilmesi açısından önemli bir gelişme olacak. Her ülkenin kendi şartları çerçevesinde yapacağı etkileyici ve farklı organizasyon ve lansmanların, Volvo Cars’ın yeni vizyonunu destekleyici bir adım olacağına inancımız tam” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder