7 Kasım 2016 Pazartesi

Volvo’dan Çin stratejisi

Pre­mI­um oto­mo­bil üre­ti­ci­si Vol­vo Cars ye­ni kü­re­sel üre­tim stra­te­ji­si­ni açık­la­dı.


Bu stra­te­ji­ye gö­re ha­li ha­zır­da iki kı­ta­da üre­tim ya­pan mar­ka bu sa­yı­yı üçe çı­ka­rı­yor. Çi­n'­de­ki fab­ri­ka­nın üre­tim ka- ­pa­si­te­si ar­ta­cak ve ABD, Av­ru­pa ve As­ya Pa­si­fik pa­zar­la­rı­na ih­ra­cat bu mer­kez­den de ger­çek­leş­ti­ri­le­cek. Bu üre­tim stra­te­ji­si kap­sa­mın­da ye­ni Vol­vo S90 ve Vol­vo S90 Ex­cel­len­ce da Çi­n'­de üre­ti­len en pre­mi­um oto­mo­bil ola­cak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder