Opel, Türkiye’de ise 47 bin otomobil satışı ile 2014 yılına göre yüzde 19 ‘luk artış gerçekleştirdi. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Opel markamızın yükseliş eğilimi Avrupa genelinde son dört yılın en yüksek rakamına ulaştı. Satış hacmimizi ve pazar payımızı artırdık ve bu artış 2016 yılında da devam edecek. Yeni Astra modelimizi 2015 yılının Kasım ayı gibi çok kısa süre önce pazara sunmuş olmamıza rağmen 80 bin âdetin üzerinde sipariş almayı başardık. Ayrıca 2016 ilkbaharından itibaren üretime girecek olan Sports Tourer modelimizden de Avrupa genelinde beklentimiz büyük” dedi.
1 Şubat 2016 Pazartesi
Avrupa’da 1,1 milyon Türkiye’de 47 bin
Opel, 2015 yılında 1,1 milyonun üzerinde otomobil satışı ile son dört yılın Avrupa’da en yüksek satış rakamına ve pazar payına ulaştı.
Opel, Türkiye’de ise 47 bin otomobil satışı ile 2014 yılına göre yüzde 19 ‘luk artış gerçekleştirdi. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Opel markamızın yükseliş eğilimi Avrupa genelinde son dört yılın en yüksek rakamına ulaştı. Satış hacmimizi ve pazar payımızı artırdık ve bu artış 2016 yılında da devam edecek. Yeni Astra modelimizi 2015 yılının Kasım ayı gibi çok kısa süre önce pazara sunmuş olmamıza rağmen 80 bin âdetin üzerinde sipariş almayı başardık. Ayrıca 2016 ilkbaharından itibaren üretime girecek olan Sports Tourer modelimizden de Avrupa genelinde beklentimiz büyük” dedi.
Opel, Türkiye’de ise 47 bin otomobil satışı ile 2014 yılına göre yüzde 19 ‘luk artış gerçekleştirdi. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Opel markamızın yükseliş eğilimi Avrupa genelinde son dört yılın en yüksek rakamına ulaştı. Satış hacmimizi ve pazar payımızı artırdık ve bu artış 2016 yılında da devam edecek. Yeni Astra modelimizi 2015 yılının Kasım ayı gibi çok kısa süre önce pazara sunmuş olmamıza rağmen 80 bin âdetin üzerinde sipariş almayı başardık. Ayrıca 2016 ilkbaharından itibaren üretime girecek olan Sports Tourer modelimizden de Avrupa genelinde beklentimiz büyük” dedi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder