4 Ocak 2016 Pazartesi

Peugeot’dan büyüme ‘model’i

Ürün gamındaki binek araçlardan dört modelin segment paylarını artıran Peugeot Türkiye, 11 ay sonunda toplam pazar payını yüzde 3,5’e çıkardı.

Genel Müdür, “Başarının sihirli formülü model gamı ile yakalanan ‘Takım Oyununda” dedi.
1 Eylül’de göreve başlayan Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, yaşanan sıkıntılı ve dalgalı döneme rağmen Peugeot Türkiye olarak önemli bir başarıya imza attıklarını belirtti. Laurent Pernet, tüketici güven endeksinin Kasım 2015’e kadar 2014 yılının altında seyretmesine rağmen, otomotiv pazarının önemli bir büyüme gösterdiğine dikkat çekti. Türk tüketicisinin, kalite, performans ve çevreci bir otomobil beklentisini karşılayacak donanımlara sahip modellerimiz, pazarın vazgeçilmez oyuncuları arasında yerleri aldı diyen Genel Müdür, “Bu sayede Peugeot Türkiye, yılın ilk 11 ayında 19 bin 186 adet binek araç ve 9 bin 391 adet hafif ticari araç olmak üzere toplam 28 bin 577 adet satış rakamı gerçekleştirerek, yüzde 3,5 oranında pazar payı elde etti. Kasım ve Aralık ayları endeks değerlerine bakıldığında ise 2016 yılı için daha umutluyuz” dedi.


308 SATIŞLARI İKİ KAT ARTTI

Ocak-Kasım döneminde Türkiye otomotiv pazarı geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 31 büyürken, Peugeot satışları yüzde 47 oranında bir artış elde ederek pazarın üzerinde bir büyüme sergiledik diyen Pernet, “Bu sonuçlar, 2015 ilk 11 ayında Peugeot ürün gamının başarılı yıldızları sayesinde elde edildi. 208 modeli, 2014’ün aynı dönemine göre satış adetlerini yüzde 48 ve Pazar payını yüzde 26 artırarak segmentinde önemli bir başarıya imza attı. 301 modeli satış adetlerini bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 36 artırdı ki, bu artışın büyük bölümü bireysel kullanıcılar oldu. 308 modelimiz ise, 2015′in ilk 11 ayında 2014′ün ilk 11 ayına göre satış adetlerini yüzde 94, pazar payını yüzde 60 oranında arttırdı. Bu sonuçların elde edilmesindeki en önemli unsur sınıfının en az yakıt tüketen ve en performanslı BlueHDi motor ve EAT6 tam otomatik versiyonunun pazara sunulması oldu” diye konuştu. Crossover 3008 modeli de satışlarının bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 56 oranında artırırken, hafif ticaride de  Bipper satış adetleri yüzde 184, Partner modeli ise satış adetlerini yüzde 55 oranında artırdı ve böylelikle Pazar payını yüzde 23’e çıkardı” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder