26 Ekim 2015 Pazartesi

Nissan, ‘En çok satan Japon’ olmak istiyor

Japon otomotiv devi Nissan, kararlı büyüme stratejisi çerçevesinde, Türkiye’deki satış operasyonlarının kontrolünü tamamen kendi bünyesine aldı.


Sinan Özkök, Nissan Türkiye’nin Genel Müdürü oldu. Sinan Özkök’ün otomotiv sektöründeki 22 yıllık deneyimi, 22 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren Nissan Otomotiv A.Ş.’nin ülkemizde büyümesi için kilit rol oynayacak. Nissan Otomotiv A.Ş. birleşmenin yarattığı güçlü sinerjiyle Türkiye pazarında, vites büyüttü. Türkiye’de en çok satan Japon markası olmayı hedefleyen Nissan Otomotiv A.Ş. özellikle dünyadaki modellerini Türkiye’ye taşıyarak bu hedefi gerçekleştirmeyi amaçlıyor. Bu anlamda, segmentinde liderlik yapmış Pick Up’ı yeni Nissan Navara ile başlayacak yeni ürün dalgası, önümüzdeki dönemde diğer segmentlere de hitap edecek farklı ve yeni ürünlerle devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder