9 Mayıs 2016 Pazartesi

25 yılı devirdi ‘bağlılık’ getirdi

Hyundai Assan’da 25’inci yılını dolduran Önder Göker, aynı zamanda markanın deniz aşırı ülkeler arasında en uzun süre görev yapan, en üst düzey çalışanı.


Bu bağlılıkla çok yakında özel bir ödülde alacak olan Genel Müdür Göker, geliştirdiği Blue Card isimli ‘müşteri bağlılığı'kartıyla da Hyundai dünyasında bir ilkede imza attı.

1967 yılında başladığı üretim ile bugün, dünyanın en büyük 5 otomotiv üreticisinden biri haline gelen Güney Koreli Hyundai, 50'nci yaşında 100 milyonuncu aracın satışını gerçekleştirdi. Bu kadar kısa zamanda yakalanan bu başarı ise tabii ki şans eseri değil. Doğru bir vizyon ile doğru stratejileri belirleyip, bir de doğru kişilerle çalışınca, başarıda kaçınılmaz oluyor. Markanın ilk deniz aşırı fabrikası unvanını taşıyan Türkiye ise, 25'inci yılını geçtiğimiz yıl kutladı. Bu tarihi, anıya şayan ve firmada 25'inci yılını dolduran Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, “İlk başta küçük bir distribütörken şu an Türkiye 'nin en büyük 30 kuruluşundan biri olmak ve bu markanın Türkiye'de bu noktalara geldiğini görmek gurur verici” diyor. Göker, 25 yıl boyunca Hyundai Assan'da bir çok birimde görev aldı. Şu an tüm satış, pazarlama ve satış sonrası operasyonlarının başın da o var.

Hayatımın yarısını verdim

Önder Göker'in en önemli özelliği ise marka bağlılığı. Tam 25 yıldır Hyundai için görevde ve mar kanın deniz aşırı ülkelerde bulunan fabrikaları için görev yapan en üst düzey çalışan konumunda. Bunun için kısa bir süre sonra özel bir ödülde alacak. Önder Göker'in Hyundai'ye olan bağlılığı sayesinde geliştirdiği özel bir projede var. Hyundai dünyası içerisinde bir ilki gerçekleştirerek kendi müşterileri için hazırladığı Blue Card isimli ‘müşteri bağlılığı ' kartı. Şu an 200 bin üyenin üstüne çıkmış durumda. Bu kart sayesinde Hyundai, ömür boyu bağlı müşterileri yaratmayı hedefliyor. Göker, “Her şey memnun olmaktan ibaret. Eğer siz memnun sanız müşterinizi de memnun etmek için çalışıyorsunuz. Müşteriniz memnun olduğunda uzun yıllar size bağlı kalıyor”. Bu projeyi 2013 yılında hayata geçiren Önder Göker, o yıl tüm dünyadaki en iyi pazarlama çalışması ödülünüBlue Card sayesinde kazanmış. Ama yinede ekibi olmadan bunu başaramayacağınıda sözlerine ekliyor. Yeni hedef ise, bu tip çalışmalara öncülük edip, Hyundai'nin Türkiye'deki operasyonlarına ve yüzü gülen müşterilerine yenilerini eklemek.

7 yıl seçmeli garantide de ilk

Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker Hyundai dünyasında hemde Türkiye'de bir ilkedaha imza attı. Mart ayında satışa sunulan Elantra modeliyle 7 yıllık seçmeli garanti sunuyor. Elantra almak isteyen tüketici, yasal olan garantiyle birlikte 3 yıl / sınırsız km, 5 yıl / 100 bin km. yada 7 yıl / 80 bin km’den oluşan üç farklı garanti paketinden birini seçebiliyor.Göker,bu fikriyle de müşteri alışkanlıklarına, onların istediği şekilde cevap verebildiklerini söylüyor.


Blue Card ile ‘Ömür boyu Hyundai'

BLue Card, Hyundai Yetkili Servislerinde yapılan birçok alışverişte puan kazandıran, biriken puanları nakit indirim olarak kullanmayı sağlayan ve çeşitli fırsatlar sunan bir müşteri bağlılığı kartı. Blue Card, binek ve hafif ticari olmak üzere, aracın modeli ve yaşına bakılmaksızın her Hyundai sahibinin alabileceği bir kart. Kazanılan Blue Puanlar, Türkiye ve KKTC'deki Hyundai
Yetkili Servisleri'nde kullanırken, Hyundai yenilik ve fırsatlarından öncelikli haberdar olmayı mümkün kılıyor.

25 yılı devirdi ‘bağlılık' getirdi

Hyundai Assan'da 25'inci yılını dolduran Önder Göker, aynı zamanda markanın deniz aşırı ülkeler arasında en uzun süre görev yapan, en üst düzey çalışanı. Bu bağlılıkla çok yakında özel bir ödülde alacak olan Genel Müdür Göker, geliştirdiği Blue Card isimli ‘müşteri bağlılığı'kartıyla da Hyundai dünyasında bir ilkede imza attı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder